piątek, 25 stycznia 2013

Witajcie  :)  nie jestem na jakiejs specjalnej diecie ale caly tydzien uwazalam na to co jem ciemny chleb,duzo salatek, owocow, wiecej wody-chociaz i tak jeszcze za malo plynow przyjmuje :/ ale ogolnie jestem z siebie zadowolona, lepiej sie czuje - chociaz trudno mi zabrac sie za cwiczenia :/ w sobote wybieram sie na sambe, o ktorej informacja ukazala sie w blogu-moze to dobry poczatek? od poniedzialku planuje cwiczyc po 40 min. dziennie na stepperze :) Mam do zrzucenia ok 10kg :/

1 komentarz:

  1. Ja Ci dam sambe! Salse! hehe!! Ps. Kiedy zaczelam swoja przygode z tancem zrzucilam 20 kg... Ale tanczylam kilka razy w tygodniu...doszlo do tego, ze nawet 7, i to nie po godzinie ale bywalo i po 3, 4...na imprezach standardowo 5 godzin z malutkimi przerywnikami na browarka :D Taniec to swietna sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń