poniedziałek, 21 stycznia 2013


Mam taka propozycje... Żeby Nasza przemiana (celowo nie używam słowa walka), nie była zbyt stresująca zróbmy to troszkę na wesoło...
Każda z nas ma jakąś gwiazdę, którą podziwia i chciałaby wyglądać podobnie do niej -prawda?
Zróbmy sobie wiec takie Nicki na Blogu oraz plakaty motywacyjne, 
których fotki umieścimy na Blogu - co Wy na to?To dobra motywacja i przy okazji fajna zabawa;)Budzisz się rano, spoglądasz na plakat i widzisz na nim również swój cel – myślisz: no kochana, niedługo będę taka jak Ty – już jestem jeden krok bliżej;)
Mój plakat zawiśnie w tym tygodniu na pewno :D

3 komentarze:

  1. MAm taka jedna co mi dech zapiera jak widze ;) Jenifer Lopez bo nie jest sucha , ma biust , pupe i figure kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo Jak szalec to na calego! po prosze Kate Hudson! :D Jak taki login mozna zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, musisz skorygować nazwę w swoim profilu, wstaw przed imieniem swój nick :)

    OdpowiedzUsuń